driving up to Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu driving up to Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu

driving up to Palm Springs

Blijf op de hoogte en volg Inneke

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, Palm Springs

Een afsluitend ontbijt bij Amandines stond op de agenda maar blijkbaar hebben zij een sluitingsdag... Maandag!
Jammer maar het alternatief (libertines) mocht er zeker ook wezen.
Alles ingepakt, afscheid genomen van Maarten - nogmaals merci voor het logement! - en oostwaarts vertrokken.

Eerste stop: West Coast Customs! Dit mochten we deze keer zeker niet missen :-) Op de parking stonden er zelfs enkele auto's die we ook op tv hadden gezien! Ook binnen hebben we even in de 'shoppe' binnengegluurd en de gift store aangedaan :-)

Volgende stop: desert hills outlet shopping. Ik kan bevestigen dat we nu officieel zullen moeten investeren in een extra valies want nu zit ook degene die we al extra bijhadden, helemaal vol :-(

'S avonds zijn we dan aangekomen bij ons eerste hotel dit verlof: Hard rock hotel. Eindelijk slapen we nog een keer in een echt bed... Dat is ondertussen een dikke 14 dagen geleden en welgekomen!
Na een verfrissende duik in het zwembad (het is hier 39°) trokken we de stad in uit eten maar blijkbaar is het seizoen hier voorbij... Weinig mensen, veel gesloten resto's en bars… een beetje doods. Het is hier nu te warm en toeristisch laagseizoen!

Hopelijk valt er morgen meer te beleven!

• 11 Juni 2014 - 17:25

Eric:

Domme he, die otto!s heb k'gemist