dag 4 - DISNEY - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu dag 4 - DISNEY - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu

dag 4 - DISNEY

Blijf op de hoogte en volg Inneke

28 Mei 2014 | Verenigde Staten, Brentwood

Een beetje laat met mijn verslag maar gisteren was het dan ook een erg drukke en lange dag!
Eerst terug naar het carcenter om onze mustang in te ruilen :-( bij deze vragen we dan ook vriendelijk om uw gulle gift zodat we onze american lifestyle terug kunnen omhoog krikken...nu zitten we hier met een Fiat 500 - dat kan eigenlijk toch nog!

Met de koekendoes zijn we dan richting Anaheim getrokken voor een dagje vol *magic*: rendez-vous in carsland, bezoekje aan een sprookjeskasteel en een grote piratenboot... Allemaal gedaan! Gelukkig hebben we wel een aantal fastpasses kunnen bemachtigen want anders hadden we geen enkele attractie gedaan. Met een gemiddelde van 75min wachten voor een attractie...in de blakke zon...daar beginnen we niet aan.

Dan maar noodgedwongen naar de shops waar Tom zijn slag heeft geslagen.

De dag werd afgesloten met 2 shows : de magic watershow in disney adventure en de Micky & friends show in Disneyland. Allebei heel mooi!

Het was dan al na middernacht wanneer we thuis kwamen dus we kunnen spreken van weer een geslaagde dag!

• 29 Mei 2014 - 21:39

Eric:

Een Mus 500 moet ook kunnen, een beetje lenigheid is wel nodig.
    Zo te zien zal je nog een extra vallies nodig hebben voor al dat rollend materiaal