dag 6 - palos verdes - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu dag 6 - palos verdes - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu

dag 6 - palos verdes

Blijf op de hoogte en volg Inneke

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Brentwood

Een ritje langs de kust bracht ons langs mooie uitzichten tot in Palos Verdes.
De coves met prachtig uitzicht over de kust en los angeles waren echt de moeite. Vooral genoten van de uitzichten en onderweg ook een marktje met vers fruit gevonden.

's Avonds hebben we dan eindelijk kennis gemaakt met Erica en dat was meteen een heel hartelijk ontvangst. Zij heeft ons ook meteen de juiste shopping tips gegeven en de goede tanningtips :-).
We hebben 'nen beet afgelachen' in het HaHa Comedy Cafe waar we op aanraden van mijn collega Romy naartoe zijn gegaan. Jack jr. was ons wel vergeten op de lijst te zetten maar ik ben mezelf even gaan voorstellen en dan kwam alles goed als zijnde 'guests from my niece from Amsterdam' :-)

Nu opnieuw inpakken want straks stappen we op het vliegtuig richting Hawaii!! Hoe het ginder zal staan qua wifi toegang is de vraag dus het kan zijn dat we even van de radar verdwijnen!

• 31 Mei 2014 - 21:11

Gilberte Van Den Abbeele:

Eindelijk terug op mijn laptoppeke bezig. We zijn maandag vertrokken maar kregen al snel telefoon dat Joris overleden was. We zijn dan verder gereden maar niet tot in Zuid-Frankrijk. Gisteren zijn we zonder caravan (wel met honden, natuurlijk) naar huis gekomen voor de begrafenis van Joris, vandaag. Morgen (zondag, geen camions) vertrekken we terug naar ons caravanneke. Thuis lag er nog een doodsbrief van Victorine maar ik heb met Lidy gebeld en ze vindt het totaal niet nodig dat we nog tot 4 juni zouden blijven voor die begrafenis. Ik heb ook gezegd dat jullie in Amerika zitten. En zo te zien is het weer allemaal in orde en zijn jullie regelmatig in jullie nopjes!!! (ieder de zijne, tof!)
    Nu hop naar Hawaii. Ik kijk al uit naar Tom met een mooi bloemenkranske en een strooien rokje!

Dikke kussen van mama en Mark

• 01 Juni 2014 - 18:03

Romy:

Haha, leuk om te lezen! Het Haha Cafe was dus een succes? :) en ja, ze denken daar dat heel Nederland alleen uit Amsterdam bestaat ;-) heel veel plezier in Hawaii! Niet te veel jaloersmakende berichten plaatsen :) groetjes Romy