gestrand - Reisverslag uit Province Island, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu gestrand - Reisverslag uit Province Island, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu

gestrand

Blijf op de hoogte en volg Inneke

15 Juni 2014 | Verenigde Staten, Province Island

Gisteren was het er niet meer van gekomen om mijn eindverslag te schrijven en maar goed ook...onze avonturen zijn nog niet voorbij!

Onze laatste dag reden we rustig langs de kust terug naar 'boven' richting Los Angeles. Vooral Laguna Beach en Huntington Beach waren heel erg mooi en gezellig. Op Laguna Beach spotte tom zelfs dolfijnen die zomaar voorbij kwamen gesprongen.

'S avonds nog als finale afsluiter naar de film (22 jump street) en dan alles inpakken, puzzelen en wegen om de ideale configuratie te bekomen.

Vanmorgen op de luchthaven ging alles vlot. Onze bagage zonder problemen ingecheckt en ook onze carry ons mochten mee zonder bijbetalen. Het was nog even spannend toen ik 5min voor boarden zag dat we aan de verkeerde gate stonden! Gelukkig was de juiste maar om de hoek.

Daar was iedereen al ingecheckt en moest ook onze carry on bij de gewone bagage geplaatst worden...

So far, so good...
Bij aankomst in Philadelphia bleek echter dat het type vliegtuig naar Brussel veranderd was en dat maar 3/4de vd mensen kon boarden... Tom kreeg een plaats maar ik niet. Voor mij was er enkel de wachtlijst en absoluut geen garantie om te kunnen vertrekken. De enige oplossing die ons nog restte was een dag later een vlucht te nemen. Compensatie: gegarandeerde terugvlucht naar Brussel op zondag ipv zaterdag, maaltijd voor beide, hotelovernachting en shuttle van en naar het hotel en een waardebon geldig voor 1 jaar om 1x gratis (per persoon) met US Airways te vliegen naar een bestemming naar keuze. Het had erger gekund!
Alleen jammer dat onze bagage en carry on wel al onderweg was naar Brussel :-s

Morgen verkennen we de stad en dan terug naar de luchthaven om hopelijk wel op het vliegtuig te kunnen!