dag 8 - north shore oahu - Reisverslag uit Kīhewamoku, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu dag 8 - north shore oahu - Reisverslag uit Kīhewamoku, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu

dag 8 - north shore oahu

Blijf op de hoogte en volg Inneke

02 Juni 2014 | Verenigde Staten, Kīhewamoku

Van Sandy beach zijn we de kust beginnen afrijden richting de noordelijke kant van Oahu. Mooie stranden, een lichte zeebries en het gekraak van onze van... Mooi!
Het was zondag dus overal lagen de stranden vol :-( laten we hopen dat dit de volgende dagen wat minder zal zijn. Ons bezoek aan Pearl Harbor stellen we dan ook wat uit naar een doordeweekse dag in de hoop dat het minder druk zal zijn...
Onze campplaats "friends of Malaekahana" is basic maar oh zo mooi om 's ochtends wakker te worden!

• 02 Juni 2014 - 22:05

Eric:

probeer het mij voor te stellen, maar het zal niet lukken denk ik

• 03 Juni 2014 - 19:37

Ann Van Segbroeck:

Dat klinkt weeral allemaal heel goed.
    En dat basic heeft ook zijn charmes nie waar.
    Hier heeft 't weer eens goed geregend en een natte Graniet kruipt op mijn schoot !
    Maar tegen 't weekend zou de temperatuur naar de 30° stijgen. Dus we hebben van alles wat!