dag ??? - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu dag ??? - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu

dag ???

Blijf op de hoogte en volg Inneke

06 Juni 2014 | Verenigde Staten, Waikīkī

Het is zo ver... Ik ben de tel kwijt :-)
Enkele dagen zonder internet gezeten want als je er iedere keer voor naar McDonald's of Starbucks voor moet :-s kan kostelijke affaire worden!

Maar we zijn terug en vandaag hebben we pearl harbor bezocht. Zoveel geschiedenis op 1 plaats en dit telkens maar 2u... We hebben ons moeten haasten om de highlights gezien te hebben: USS Arizona memorial, visitor Center, battleship missouri, en dan hebben we nog de helft niet gezien !

En dit alles ... In de regen! Jaja, ook in Hawaii regent het maar het is een zeer warme regen dus dat valt weeral mee :-)
Morgen alweer onze laatste dag en zondagochtend vliegen we terug naar LA.

• 07 Juni 2014 - 08:24

Eric:

Zie het het helemaal zitten

• 08 Juni 2014 - 09:50

Ann:

Hoi,

'T Ziet er daar mooi uit. En ja Pearl Harbor dat is geschiedenis. Hebben ze daar ook D Day gevierd? Want Obama is daar speciaal voor naar hier gekomen ( ook beetje voor den top ).
    Hadden voor 't weekend goe weer gegeven maar 't is hier gisteravond beginnen regenen ( met dikke hagelbollen) en 't is nog aan 't regenen. En ik gisteren maar ruiten kuisen!! Zal toch maar eens moeten verhuizen !
    Nog een goede vlucht en ge kunt weeral aan de laatste week beginnen.
    Trouwens ik vond Tom niet misstaan aan 't roer van zo'n schip, maar dat bedje, das iets anders,
    Grtjs mam