we leren bij: de apriplum - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu we leren bij: de apriplum - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu

we leren bij: de apriplum

Blijf op de hoogte en volg Inneke

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Brentwood

Onze rustige zondag was geslaagd :-)!
Gestart met een lekker ontbijt bij Amandines. De omeletten zijn echt super! Nadien een bezoekje aan de Farmers Market waar ik heb kennis gemaakt met de apriplum: een kruising van een abrikoos en een pruim en super lekker. Op de markt kan je overal proeven en dat hebben we dan ook gedaan :-). Tom spotte onze eerste celebrity Liev Schreiber (acteur) en meteen werd duidelijk waarom Maarten hier nooit geen celebrities ziet : hij kent ze gewoon niet !
We kregen ook telefoon vd luchtvaartmaatschappij en een uurtje later leverde een vriendelijke jongeman onze reiszak volledig intact af. Wat de geruststelling! Alles zat er nog in inclusief onze cadeautje voor Maarten... En die was content! Ze gaan hier tijdens het WK geweten hebben dat er hier voor de Belgen gesupporterd wordt!
'S namiddags stonden de winkeltjes op 3rd street op het programma en een wandeling langs de pier en het strand. De dag werd afgesloten met een lekker etentje bij de Mexicaan.

• 26 Mei 2014 - 22:29

T. Carine:

We zitten hier jullie verslag te volgen metl heimwee en vol spijt dat we nog een jaartje moeten wachten om
    daar terug live aanwezig te zijn. California heeft definitief ons hart veroverd!

Onze Maarten is wel heel tevreden met zijn cadeau. Hij ziet er uit als een kleine die het juiste sinterklaasgeschenk gekregen heeft.

Nog veel reisplezier!

• 27 Mei 2014 - 01:51

Ann Van Segbroeck:

Ben blij dat jullie bagage in orde is. Anders hadden jullie ginder nog volop moeten gaan shoppen!! En dat zouden jullie zeker nooit willen.
    Amuseer jullie maar, ik zal wel werken.