dag 2 - fietsen langs de kust - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu dag 2 - fietsen langs de kust - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu

dag 2 - fietsen langs de kust

Blijf op de hoogte en volg Inneke

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Brentwood

De sportieve ziel in ons heeft het vandaag gehaald. Na een lekkere bagel als ontbijt zijn we naar santa monica beach gewandeld en hebben we een fiets gehuurd. Via de kust naar Venice Beach en daar lekker rood gebakken op het strand. 'T was maar een uurtje, maar het heeft zijn sporen nagelaten... De aankoop van het eerste skateboard is ook een feit. Deze keer echter niet voor Tom zelf :-)
Terugwandelen zat er helaas niet in, de warmte had veel energie van ons gevraagd en dan hebben we beroep gedaan op Taxi Maarten :-)
's Avonds een lekkere BBQ en nu weer tijd om onder de Wol te kruipen!

• 27 Mei 2014 - 12:36

Eric:

Beetje fietsen, Ijsjes, barbeque en taxi,
    de verhoudingen kloppen niet,

• 27 Mei 2014 - 17:55

Eric:

Drie weken zijn wij daar geweest hotels eten en drank alles betaald, maar gene ene keer barbeque gekregen