dag 3 - outlet shopping - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu dag 3 - outlet shopping - Reisverslag uit Brentwood, Verenigde Staten van Inneke Tom - WaarBenJij.nu

dag 3 - outlet shopping

Blijf op de hoogte en volg Inneke

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, Brentwood

Opgestaan en richting autoverhuur gestapt... Helaas was er niet veel keuze en hebben we noodgedwongen voor de mustang cabrio moeten kiezen. Het leven kan hard zijn.
Eenmaal op de baan hebben we opnieuw een bezoekje gebracht aan Usc en daar was het zo mogelijk nog warmer dan in Santa Monica.
Om wat verfrissing op te zoeken trokken we richting citadel outlet Shopping en daar hebben we 100en dollars bespaard !! Al die kortingen bij aankoop van andere spullen... Voor die prijs kon je dat niet laten liggen!
De dag werd afgesloten met een bezoekje aan de skybar in downtown LA en een lekkere hamburger :-)
Morgen: Disney!!

• 28 Mei 2014 - 11:59

Eric:

coctails en cabrio wie was er dan Bob

• 28 Mei 2014 - 16:32

Raf Rombouts:

Hey Tom en Inneke, moeten jullie echt in dat autoke rondrijden? ; )
    Wij zijn in een iets oudere versie getrouwd. Geniet er daar van en tot later. Benieuwd naar jullie verhalen!

• 29 Mei 2014 - 02:49

Ann Van Segbroeck:

Heel spijtig van dienen auto natuurlijk, ik weet dat je liever met een Toyota had gereden, maar lijk je zegt , het leven kan hard zijn.
    En daarbovenop moet je nog gaan shoppen. Ik zou naar huis komen hoor, al die activiteiten die je hoort te doen. Als toerist heb je wat te verduren.